mercredi 4 novembre 2015

[ENQUETE] Onderzoek creatieve knutselmiddagen voor kinderen

Hallo allemaal,

Voor mijn studie loop ik stage bij een bedrijf waarbij ze het plan hebben om een wekelijkse creatieve knutselmiddag op te gaan zetten voor kinderen tussen de 6 en 12 jaar.
Het is namelijk van groot belang dat kinderen ook met hun creativiteit bezig blijven aangezien zij zichzelf steeds meer bezighouden met technologische apparaten
Met behulp van deze enquête wil ik onderzoek doen naar de behoefte van ouders van kinderen voor zo'n knutselmiddag.
Heeft u kinderen met een leeftijd tussen de 6 en 12 jaar? Dan zou je mij er enorm mee helpen om deze enquête in te vullen.
Het invullen duurt maar 1 tot 2 minuutjes!

De enquête is in te vullen via onderstaande link:
http://ift.tt/1XP2huO

Alvast heel erg bedankt.
Mijn dank is groot!


[ENQUETE] Onderzoek creatieve knutselmiddagen voor kinderen

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire