mercredi 10 juin 2015

[ENQUETE] Wellness reizen ; elke respondent ontvangt een reischeque van €25,-

Hallo allemaal,

Is uw uiterlijk en gezondheid belangrijk voor u en bent u geïnteresseerd in wellness?
Bezoekt u regelmatig een beautysalon, nagelsalon, sauna, harssalon of wellnesscentrum? Dan ben ik op zoek naar u!
Mijn naam is Daniëlle Colen en ik doe onderzoek naar doelgroepen en geïnteresseerden in actieve vakanties.
Ik hoop dan ook dat ik 5 minuutjes van uw tijd mag voor het invullen van mijn enquête.
Als dank ontvangt u een reischeque ter waarde van €25,- na het invullen van de gehele enquête en maakt daarnaast ook nog eens kans op één van de twee reischeques ter waarde van €75,-!
Om naar de enquête te gaan klik of kopieer deze link in uw browser: http://ift.tt/1KoOTZd

Winnaars worden benaderd via de e-mail dus hou deze goed in de gaten!
Alvast heel erg bedankt.

Groetjes, Daniëlle


[ENQUETE] Wellness reizen ; elke respondent ontvangt een reischeque van €25,-

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire