mercredi 14 octobre 2015

[ENQUETE] Een nieuw kledinglabel

Beste lezer,

Graag zou ik u willen vragen mee te werken aan een wensen en behoeften onderzoek betreft uw koopgedrag en uw mening ten opzichte van mijn kledinglabel. Op dit moment is het kledinglabel Llora een fictief label. In de toekomst zou ik graag het label op de markt willen brengen. Daarom ben ik op dit moment een ondernemingsplan aan het schrijven.
Ik studeer op dit moment dan ook aan de minor ondernemerschap aan de Fontys Hogeschool te Eindhoven.
De doelgroep zijn vrouwen van 25 tot en met 45 jaar. Deze vrouwen wil ik dan ook vragen de enquête in te vullen. Het onderzoek duurt ongeveer 3 tot 5 minuten. Daarnaast waarborg ik uw anonimiteit!
Voor meer informatie over het onderzoek en de vragenlijst, verwijs ik u graag naar onderstaande link.

http://ift.tt/1X34dj7

Alvast ontzettend bedankt voor uw medewerking!

Heeft u vragen en/of opmerkingen, dan hoor ik het graag.


Met vriendelijke groet,
Laura


[ENQUETE] Een nieuw kledinglabel

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire