vendredi 2 octobre 2015

[ENQUETE] Stress onder jongeren

Beste forumleden,

Voor een studieproject doe ik onderzoek naar stress onder jongeren welke op het middelbaar onderwijs zitten. Hiervoor ben ik op zoek naar ouders die een zoon/dochter op de middelbare school hebben en die voor mij een kleine enquête zouden willen invullen. Het kost slechts 2 minuten tijd en je helpt me er enorm mee. Scholen willen over het algemeen op korte termijn niet helpen, vandaar dat ik platforms als deze probeer.

Het doel van mijn onderzoek is om door middel van een campagne bewustwording te creëren over dit serieuze maatschappelijke probleem!

Het is een formulier gemaakt met Google Forms en je kunt het hier vinden: http://ift.tt/1VundUZ

Alvast enorm bedankt voor je hulp. En ik het graag wanneer je een vraag hebt!


[ENQUETE] Stress onder jongeren

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire