vendredi 14 août 2015

Aangerand door stiefbroer

We waren laatst op vakantie en er was daar een club waar iedereen dronk, zo ook mijn stiefbroer (hij is 15), hij was opzich niet heel dronken en he kon ook gewoon nog prima met hem praten. (Het is misschien handig om te weten dat ik zelf 14 ben) Dus we kwamen bij onze tent terug 's nachts en hij vroeg of hij bij mij mocht slapen want hij voelde zich niet zo lekker en zn broertje beweegt nogal veel in zn slaap en hij sliep normaal met zn broertje, en we lagen gewoon rustig in bed en opeens voelde ik zijn hand op mijn heup en zijn benen om mijn benen maar ik dacht van oh dit is vast pero ongeluk ik laat t maar, maar toen ging hij helemaal lepeltje lepeltje bij me liggen dus toen zei ik: 'Wil je alsjeblieft van me af blijven?' En toen zei hij: 'alsjeblieft heel eventjes' maar ik ben best wel bang voor hem want hij is een stuk sterker dan ik en ook niet bang om te vechten dus ik durfde er niet echt hard tegenin te gaan, dus toen had hij zn arm om mn middel en gleed hij met zn arm naar beneden in mn broekje maar toen pakte ik zn hand en probeerde hem weer om mn middel te leggen maar hij zei: 'alsjeblieft, ik bij jou jij bij mij' maar dat wilde ik dus echt niet dus ik zei gewoon nee maar hij bleef maar smeken en ik zei: 'stop ik ben je stiefzusje je gaat hier morgen zo veel spijt van hebben' maar hij geloofde me niet echt. Op een gegeven moment gaf hij het op en ging hij aan mn kont en aan mn tieten zitten maar toen ik zei dat ik dat ook niet wilde zei hij: 'echt wel kom nou gewoon even, je weet dat ik sterker ben dan jij' en daar schrok ik wel heel erg van, en toen begon hij ook nog mn rug en nek te zoenen en toen ging hij helemaal op me liggen en hij duwde zn tong ongeveer mn strot in, toen besloot hij ook dat het een goed idee was om al zn kleren uit te doen en toen pakte hij mn hand en legde die op zijn penis en ik zei: 'nee dit ga ik al helemaal niet doen, ga weg!' En toen zei hij: 'je hoeft niks te doen je hoeft me alleen maar aan te raken, of gewoon erbij zijn, alsjeblieft' maar ik bleef bij mn punt dus toen is het gebleven bij wat voelen en zoenen, maar elke keer als ik wil gaan slapen voel ik zijn handen over mijn hele lichaam, en ik durf t ook niet aan mn ouders te vertellen dus ik weet niet echt wat ik moet doen.


Aangerand door stiefbroer

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire