jeudi 13 août 2015

Hallo allemaal

Hallo allemaal,

Mijn naam is Donja, ik ben 33 jaar, woon in Rotterdam en ik ben zelfstandig ondernemer van mijn eigen bedrijf MiH Designs.

Er zijn veel dingen die ik graag doe zoals, schrijven, lezen, leren, schilderen, tekenen, onderwijzen, reizen, zwemmen, koken, creëren en bovenal vind ik het heerlijk om mensen te helpen in hun persoonlijke groei.
Ik ben gepassioneerd over het leven en ik ben altijd druk bezig nieuwe manieren te vinden om het leven te ervaren. In mijn dagelijks leven ontwerp ik producten die ondersteuning bieden in het dagelijks leven en helpen om het pad te vinden wat bij je past, ik ben een echte doorzetter en ga voor de dingen die mij aanspreken in het leven. Ik ben altijd druk verwikkeld in creatieve processen die mij bezig houden van zonsopgang tot zonsondergang, verder neem ik de tijd om te genieten van het leven, zo ben ik gek op lekker eten en de bereiding ervan en tijd door te brengen met familie en vrienden.

Dit is zo'n beetje de verkorte versie van mijzelf!

Het forum ziet er leuk uit met, interessante onderwerpen dus hier kan ik wel even vertoeven.

Groetjes Donja


Hallo allemaal

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire