mardi 18 août 2015

This is me :)

Hallo lieve allemaal,

Aangezien ik hier nieuw ben, leek hij mij wel leuk om mezelf even voor te stellen!

Mijn naam is Amaya, ik ben 18 jaar en ik heb net mijn middelbare school diploma op zak.
De afgelopen 8 jaren waren erg pittig aangezien ik anorexia nervosa heb gehad. Hierdoor ben ik weinig op school aanwezig geweest en werden mijn toetsen in het ziekenhuis gemaakt.
Sinds november 2014 ben ik officieel genezen verklaard en daar ben ik erg trots op!

Aangezien ik het nu dan wel echt tijd vond om op eigen benen te gaan staan, heb ik besloten het studentenleven in de stappen als toekomstige psycholoog. Ik ga namelijk psychologie studeren in Utrecht! Hier heb ik uiteraard onwijs veel zin in, ik hoop dan ook dat het goed bevalt!

Liefs, Amaya


This is me :)

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire