samedi 6 juin 2015

even van me afschrijven

Ja waarschijnlijk dramatiseer ik de boel weer veel te veel en spoor ik niet,
maar dat interesseert me geen hol.
Ik heb na 10 jaar relatie verbroken met ex, we zijn zo'n maand of 10
uit mekaar.
Is allemaal heel rustig en vriendschappelijk gegaan, en ik was en ben
ook nog steeds erg blij met de breuk.
Ik was echter snel vervangen, meneer had na 3 maanden alweer een ander.
Ok dat was even een beetje pijnlijk maar prima.

Kom ik er dus vandaag via via achter, nee meneer heeft het me niet eens zelf verteld.
(zijn vriendin heeft het op facebook gezet :facepalm: )
dat zijn nieuwe vriendin 3 maanden zwanger is, ja idd., ze is dus zwanger geworden
toen ze 6 maanden bij mekaar waren.
Is niet mijn probleem, moeten zij weten, maar ik voel me behoorlijk vervangen
en vind het heel erg pijnlijk dat hij het me niet gewoon verteld heeft.

En nee ik houd niet meer van hem en nee ik voel niks meer voor hem,
vandaar dat ik er geen reet van snap.
Ik heb vreselijk veel zin om hem heel erg hard op zijn bakkes te rammen...
Ga ik overigens niet doen.

Geen idee wat ik wil met dit topic... adviezen om wraak te nemen ;-) ?
(nou ja dat komt van zelf wel... ex heeft namelijk het een en ander niet echt
op orde dus ik weet niet hoe hij bedacht heeft een kind op te willen voeden maar goed
dat is niet mijn probleem)

Owww wat voel ik me lullig zeg...
Ik realiseer me overigens ook meteen weer dat ex en ik totaal
niet bij mekaar passen.. zo stom en onhandig als hij dit weer aanpakt...
Het mij niet zeggen maar het leuk op facebook gaan zetten...
Hij en nieuwe vriendin passen beter bij mekaar, allebei 4 hersencellen...


even van me afschrijven

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire