jeudi 6 août 2015

zwager verliefd?!

Hallo allemaal,

Ik heb nu bijna 5 jaar een relatie,

Maar nou heeft mijn zwager altijd beetje vreemd naar mij gedaan... op verjaardagen ofzo, wanneer wij elkaar dus zien.. doet hij stug naar mij.. zegt mij soms niet eens gedag, als ik probeer gesprek te beginnen met hem, is hij erg kort af. Nou valt het mij altijd op dat hij erg vaak naar mij kijkt, nou zijn dit wel korte blikken.. maar laatst op een verjaardag keek hij mij zeker 5 seconde aan, echt aan het staren dus. dit gaf mij een erg raar gevoel.. en ik zag aan hem dat hij best rood werd. ik keek toen maar gelijk weg. en merkte dat hij mij daarna amper nog aan durfde te kijken.

veder is mijn vriend erg veel op bezoek bij zn broer thuis.. ik merk dat mijn vriend altijd naar hem moet komen, misschien wil hij mij ontwijken? en weet hij niet zo goed raad.. omdat hij ook een vriendin heeft.

wat er was voor gevallen is dat hij mij heel lang geleden "perongeluk'' een foto stuurde via de app van zijn blote boven lichaam.. mijn vriend werd hier kwaad over toen hij dat zag. en belde gelijk zn broer op wat dat had te betekenen? hij zei toen dat hij dat perongeluk stuurde en dat het eigenlijk dus voor mijn vriend bedoeld was. vond het maar een vaag verhaal.

heb daarna nooit meer hem gehoord op de app.. laatst whatsappte ik hem , maar dan doet hij erg kort af.. of soms negeerd hij mij volledig.

heeft mijn zwager misschien stiekem gevoelens voor mij?! hij zal dit natuurlijk nooit toegeven.. omdat zijn broer ook zn beste vriend is.

zal ik hem nog een contacten? ik zal het leuk vinden leuker contact te hebben.. zit totaal niks achter. vriendin van mijn zwager heeft verder ook vaak zat contact met mijn vriend.


zwager verliefd?!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire