samedi 26 septembre 2015

Gezeik met pc

Ik maak graag gebruik van de pc. Heb het ook nodig om bv boeken te lezen, bankzaken te doen, oa hondenvoeding te bestellen. Mijn laptop was best al heel oud en het geheugen was erg vol. Ik heb geen zin om me te verdiepen hoe ik dat probleem op kan lossen dus zette mijn zinnen op een nieuwe pc. Toen sprak ik mijn zus en die zei "geen nieuwe kopen hoor, op mijn werk vervangen ze ze iedere 2 jaar en met die pc's is niks mis". Op een dag bracht ze ineens een pc. Het deed het. Ik dus adobe bieb over gezet van laptop naar pc, BB verwijderd van laptop met de bedoeling het over te zetten naar pc.

Van de week wilde ik even snel nieuws lezen; druk op de knop aan en er gebeurde helemaal niks. Ik moest werken en heb het dus maar zo gelaten. De volgende dag kwam dochters vriend ernaar kijken. Bleek de voeding het niet meer te doen. Gelukkig stond hier nog een oude pc, met de voeding er nog in. Hij heeft dit over gezet en meteen ook de harde schijf van die "oude" pc. Wauw, ik heb ineens een schijfruimte van 297 GB waarvan 26 GB gebruikt wordt. Wat een luxe om iemand dichtbij te hebben die weet wat er aan de hand is en hoe dit op te lossen. Iemand zei me een jaar of 2 terug dat als je een pc gebruikt je ook zelf er alles van moet weten en het op kunt lossen. Ik ben het daar niet mee eens. Ieder zijn ding. Ik rij ook auto en ga voor onderhoud en problemen naar een garage.

Toen hij klaar was en ik vroeg wat hij van me kreeg zei hij "een knuffel" , wat lief :)


Gezeik met pc

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire