lundi 21 septembre 2015

Hier denk je vast niet vaak aan (interessant)

Een portemonnee is voor de meeste een dagelijks gebruiksvoorwerp en niet meer dan normaal. Toch vind ik dit een zeer interessant onderwerp vanwege het digitale tijdperk waarin alles mogelijk blijkt te zijn (althans heel veel mogelijk). Wat is de toekomst van de portemonnee en hoe wordt de portemonnee momenteel nog gebruikt in de maatschappij?


Ik heb een aantal hele korte vragen opgesteld voor een klein onderzoek dat ik aan het doen ben naar portemonnee's.


Nu weet ik dat ik slechts dit account heb aangemaakt om deze enquête hier te plaatsen, maar als student moet je toch actie ondernemen.


Het zou echt super tof zijn als er mensen zijn die 1 à 2 minuutjes tijd willen nemen om deze 13 korte vragen in te vullen met betrekking tot portemonnee's.


De vragenlijst is hier te vinden: http://ift.tt/1OpnJ7t


Alvast super bedankt als je 'm wilt invullen!


Hier denk je vast niet vaak aan (interessant)

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire