dimanche 11 janvier 2015

[ENQUETE] Everybody 'watch' now

Bent u tussen de 20-49 jaar en kijkt u televisie? Dan heb ik u nodig voor het invullen van mijn enquête!


Ik ben Florien Heijblom en ik doe, in het kader van mijn afstuderen, onderzoek naar de wensen en behoeften van de ‘boodschappers’ in de leeftijdscategorie 20-49 jaar ten aanzien van de succesfactoren van het televisieprogramma Everybody Dance Now. Door middel van deze enquête wil ik achterhalen wat de drijfveren zijn van deze doelgroep om naar een televisieprogramma als Everybody Dance Now te kijken. Voor het invullen van deze enquête hoeft u dit programma NIET gezien te hebben.


Als u deze enquête invult maakt u kans op twee kaarten voor de liveshow van Everybody Dance Now! Vergeet dan alleen niet aan het einde van de enquête uw e-mailadres in te vullen.

Uiteraard worden uw gegevens anoniem verwerkt en blijft uw privacy gewaarborgd.

Alvast bedankt voor het invullen!

Heeft u nog vragen en/of opmerkingen? Mail deze dan naar florienheijblom@live.nl.



ENQUETE:
http://ift.tt/1KzsGXQ






[ENQUETE] Everybody 'watch' now

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire