vendredi 16 janvier 2015

[ENQUETE] Onderzoek winkel lay-out

Hoi allemaal!



Voor mijn studie 'Bedrijfs- en Consumentenwetenschappen' ben ik bezig met een onderzoek naar de houding van consumenten tegenover de lay-out van een winkel.


Hiervoor heb ik een online enquête gemaakt.

Je krijgt één (van de vier) winkel lay-outs te zien waarna je wordt gevraagd een aantal vragen te beantwoorden over deze lay-out.

De enquête duurt slechts 5-10 minuten. Als je kans wilt maken op één van de vijf VVV-bonnen ter waarde van 20 euro, kun je aan het einde je e-mailadres invullen.




Graag wil ik jullie vragen om mij te helpen bij mijn onderzoek en zo snel mogelijk deze enquête in te vullen, zodat ik verder kan met mijn onderzoek. Dit is de link naar de enquête:

http://ift.tt/1AZT085



Alvast heel erg bedankt voor jullie tijd en deelname!

Groetjes

Maaike





[ENQUETE] Onderzoek winkel lay-out

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire