mercredi 27 mai 2015

[ENQUETE] Wilt u mij helpen?! 2 minuutjes.. onderzoek televisieshow Sta op tegen kanker!

Beste lezer,

Om mijn studie aan de Hogeschool van Amsterdam af te ronden ben ik bezig met een afstudeeronderzoek omtrent de televisieshow 'Sta op tegen kanker'. Wellicht kent u het, wellicht niet. In ieder geval zou ik het zeer waarderen als u een paar minuutjes tijd heeft om de onderstaande link aan te klikken en een korte enquête in te vullen. U zou mij enorm uit de brand helpen!


Let wel: dit onderzoek is in opdracht van het producerende bedrijf van de liveshow en is volledig Onafhankelijk van KWF Kankerbestrijding zelf.


Alvast bedankt!
http://ift.tt/1KnqRvE


[ENQUETE] Wilt u mij helpen?! 2 minuutjes.. onderzoek televisieshow Sta op tegen kanker!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire