dimanche 24 mai 2015

Wat doe ik als man fout????

Beste dames,

Graag een eerlijk antwoord van jullie zal proberen mijn probleem te omschrijven en hoop eerlijk antwoord Zoals jullie er tegen aan kijken.
Ik ben een man van 40 jaar 1,82 lang en een 77kg verder gewoon woon in het mooie west- zeeuws-vlaanderen.
Ben een 20 jaar getrouwd bijna.

Sinds iets meer dan een jaar is de relatie met mijn vrouw anders. We leven meer als broer en zus.
Er zijn veel dingen die ik al geprobeert heb. Probeer lief te zijn. Help in het huishouden. Geef regelatig een kus. Maar krijg daar nooit meer wat voor terug.. Soms na het hardlopen kom ik thuis even zitten en soms moeie benen. Vroeger vreef ze nog wel eens over me benen heen maar dat is er niet meer bij.. Sex ook zo iets ... Je zou het bijna verleren.
Als we samen in de bank zitten tv kijken wil ze geen arm om haar heen. niet lekker kroelen met me.. Mis zelf ook de zachte handen die over me heen strelen. Waar ik vroeger zo van kon genieten. ALs ik eens lief wil zijn en haar rug begint te masseren is het niet nodig.. Wat ze vroeger zo lekker vond. Denk iedereen dat wel lekker vind....

Ik heb het er al meerder keren eens over gehad maar er is niks zegt ze....
Dus neem ik dat maar aan

Nu heb ik sinds een half jaar een andere getrouwde vrouw ( 47 jaar) leren kennen via facebook. Heb contact met haar en chatten veel. Dit deed me goed je verhaal kwijt kunnen.
Ook deed ze haar verhaal en hebben zo zeker wel een 2 maanden gechat.
Dan is het er toch een van gekomen om elkaar eens te zien in het echt.. Eeste keer zo maar 10 minuten in de avond als we allebij gingen sporten. Maar van het 1 keer komt 2 keer en meer.
Van eens wat praten tot samen een bakkie thee gaan drinken ergens. Al snel bleek dat we beide gelukkig waren zo.. en zo ging het verder.. zelfs tot een aantal keren sex gehad in een hotel.
We voelde ons beide goed. En geen probleem.
Ook thuis voelde we ons beter.

Ja ik weet het is niet goed, ik ben er niet trots. En 25% van het volk gaat vreemd wel eens. En ik praat het ook niet goed. Maar soms is je gevoel sterker..... Doe alleen me verhaal en wat er voor gevallen is.

Ik stuurde haar lieve lange mails waar ze altijd van bloosde lieve berichtjes, over haar mooie ogen die helder blauwe die zo mooi het gevoel gaven dat we op een wit strand zaten samen hand in hand. Genieten van de zon die langzaam weg zakt en de natuur om ons heen rust gaf. b.v.
Chatten bijna elke dag op facebook. appjes door de dag op het werk. We zijn beide gelukkig

Een paar weken terug zei ze dat ze ook gevoelens had voor een jongen van 19 jaar. En Zich wat gevangen voelt met mij... Meer vrijheid wil.
De gevoelens zijn niet zo veel als die voor mij want ze houd van mij zegt ze..... Toch wilde ze meer afstand.. Even tijd om na te denken.

Ik voel me zelf weer terug vallen in het dal waar ik ooit zat een jaar geleden. Wat moet ik doen?? Wat doe ik fout? Moet ik deze dame laten gaan? Ingrijpen of verder zoeken naar geluk?
Wie weet raad of wat te doen?

Mochten er nog vragen over zijn hoor ik het graag? HELP Me


Wat doe ik als man fout????

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire