lundi 18 mai 2015

Wel of niet

Als kind wilde ik altijd trouwen kindjes krijgen etc. Even buiten het geheel gelaten of ik ze wel of niet kan krijgen.

ondertussen getrouwd huisje gekocht en als alles goed verloopt willen we na mijn opleiding gaan proberen kinderen te krijgen.

En nu ik twijfel, waarom wil ik kinderen ben ik niet veel gelukkiger zonder kinderen. Ik kijk in de flat en denk alleen maar wat een vervelende ***jong.

Ik kijk om mij heen zie mijn neefje alleen maar vervelen of tv kijken. Wat voor mij gelijk staat aan vervelen. Ow en dan het grootste gedeelte opgevoed door mijn schoonmoeder.

Waarom wil ik kinderen? Wil ik ze eigenlijk wel? Alleen omdat manlief ze zo graag wil.
Ben nu 26 bijna 27 en nu twijfel ik. Wil ik ze wel. Kan ik ze dan wel gezond opvoeden? Als ik dat niet kan vind ik het ook niet eerlijk.

Ik heb 2 vrienden en die hebben er bewust voor gekozen geen kinderen te krijgen. Als ik zie hoeveel vrijheid die nog hebben..

Ik heb nog een aantal jaar om de keus te maken maar zijn er hier dames of heren die er bewust de keuze voor gemaakt hebben geen kinderen te krijgen?

En degene die wel kinderen hebben was dit een bewuste keuze of meer om het hoort er bij/zo


Wel of niet

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire