mardi 19 mai 2015

Geen idee hiermee om te gaan?

Hallo Allemaal,

Om maar te beginnen met mijn dilemma. Want ik weet hier niet zo goed mee om te gaan. Sinds een paar maanden heb ik contact met een persoon, die ik voorheen al in de wandelgangen al zo af en toe sprak. Nu kom ik sinds een paar maanden paar keer maand, 2 keer ongeveer gewoon gezellig langs voor koffie of thee te drinken. Voor mij is het puur gezelligheid en zie hem als kennis maar meer ook niet. Nu twijfel ik of het voor hem ook zo is. Laatste keer dat ik bij hem was begon hij mij aan te raken, zocht een gelegenheid om dat te doen. Bv mooi haar heb je en dan met zijn handen door mijn haar gaan. Kleine tikjes geven als complimenten of hart onder de riem steken. Ik voelde mij daar niet gemakkelijk bij en liet dat ook merken. Hij leek daar geen boodschap aan te hebben en zocht de hele tijd naar gelegenheden om mij aan te raken (tikjes, overdreven veel complimentjes, mijn rug kriebelen nadat hij eerst mijn haar bewonderde). Nu zou ik het jammer vinden om deze contact af te sluiten en berust dit op een misverstand maar hoe kan ik dit oplossen? Ik ben nergens op uit en wil hem dat ook duidelijk maken maar hoe? Zouden jullie het afkappen of eerst praten?

Alvast bedankt voor de gene die willen reageren.


Geen idee hiermee om te gaan?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire