dimanche 7 juin 2015

Erg onzeker door ex scharrel

Ik wil dit graag kwijt, zit er nog steeds mee.

Ik was 15 toen ik die A leerde kennen. Was via een ex-beste vriendin van mij. Het kwam door een foto van hyves (bestond toen nog) waar we samen op stonden en hij reageerde op de foto. En ineens voegde hij me toe. Hij beweerde m'n vriendin niet leuk te vinden en wilde graag met mij. En ik dacht zelf niet na over de gevoelens van die vriendin en ging met hem (heel stom en eindigde de vriendschap daardoor, ook toen ze begon te stoken bij andere vriendinnen). Hij was in het begin heel lief, maar wilde daarna vrij snel seks en ik had het nooit gedaan. Ik wilde het alleen als ik in een relatie zat en daar was meneer niet mee eens, blokkeerde me op alles en hoorde een jaar niks van hem. Vriendschap voor fucking niks verpest.

Toen het net uit ging met m'n toenmalige vriend nam hij uit het niets contact met me op. Hij wist dat ik erg kwetsbaar was en maakte daar gebruik van. Weer zeuren over seks, was ook bijna gebeurd maar gelukkig niet helemaal!!! Hij maakte me mentaal kapot. Mocht nooit z'n familie em vrienden ontmoeten. Hij wilde de mijne niet ontmoeten. Het kon hem geen fuck schelen wat ik allemaal deed in m'n leven en gaf me her gevoel dat ik een sletje was en meer niet. En zelf mocht meneer z'n verhalen wel kwijt aan mij.

Ik ging toen met iemand anders daten (achteraf ook een klootzak). En hij vroeg me serieus of ie me kon ontmaagden en die date hoefde het niet te weten. Wat was ik kwaad en dat vond ie nergens op slaan. En hij appte me toen steeds om de maanden, gaf mij de schuld van alles en wilde me steeds terug. Hij wilde dan geen relatie met mij maar ik mocht zeker geen relatie hebben... En het maakte niet uit hoevaak ik hem blokkeerde, hij nam steeds een nieuw nummer. En natuurlijk alles ontkennen wat ie me heeft aangedaan.

Nu hoor ik gelukkig nooit meer van hem. Was laatste keer echt dodelijk hard tegen hem en ook omdat ik nu met m'n lieve vriend heb. Ik merk dat ik nog half angstig word als ik hem zie en word overspoeld door haat en het heeft effect op m'n gedrag gehad. Ben erg onzeker geworden en bang voor mannen. In m'n relatie ben ik ook passief qua dingen plannen en dat vind m'n vriend niks. En heel graag wil ik dat veranderen

Bedankt dat je dit gezeik leest, blij dat ik het kwijt kan


Erg onzeker door ex scharrel

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire