jeudi 10 septembre 2015

Speltbrood: gezonder dan 'gewoon' brood? Wat is fabel en wat is feit?

Persoonlijk ben ik altijd heel huiverig van voedings-hypes, nu weer is dit gezond, dan weer dat en iedereen weet er alles van. Ik weet er niks van, maar ik weet ook dat dat voor iedereen geld.....we weten met all moderne kennis, nog steeds heel erg weinig zeker.
Daarom ben ik wel blij met dit artikel: een evenwichtig en helder geschreven stuk, en ik denk dat het redelijk klopt
Maar : lees het zelf

Steeds meer mensen besluiten de hoeveelheid koolhydraten in hun voeding drastisch te verminderen. Maar helemaal geen brood is soms niet praktisch. Dus wat dan? Speltbrood lijkt een goed alternatief. Maar is dat wel zo? Is speltbrood gezonder dan 'gewoon' brood?

http://ift.tt/1i0is8I


Speltbrood: gezonder dan 'gewoon' brood? Wat is fabel en wat is feit?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire