lundi 16 février 2015

Licht verteerbaar eten

Zoals sommige van jullie al kunnen lezen loop ik de sukkelen met een vreselijke verkoudheid en wat gebeurd er altijd als ik ziek ben ik stop in zijn geheel met eten.(dit gedrag vertoon ik als sinds kinderjaren dus ook een bekend probleem) Er komt een steen op mijn maag te liggen en eten word in eens een strijd. Drinken blijft altijd goed gaan.

Inmiddels ben ik een week verder en het eten word alleen maar minder en minder. Maar ga er niet aan toe geven om helemaal te stoppen met eten. Daarom zoek nog eens wat ideen voor licht verteerbaar eten. Eten wat ligt op de maag valt. Ben nu wel een beetje klaar met de rijst en soep, beschuit en wit brood.

Iemand anders tips voor mij?





Licht verteerbaar eten

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire