mercredi 25 février 2015

Belasting......

Jeetje, kwam ik vanmiddag thuis en lag er een envelop van de toeslagen van belasting in de bus. Ik hem open gemaakt en of ik maar even 2724 huurtoeslag over 2011 terug wilde betalen. 2011 :blink: De belastingdienst heeft inzage in al je gegevens; waarom zijn ze hier niet wat eerder mee gekomen? Ik ben al jaren allerlei toeslagen aan het terugbetalen, die ik van hen kreeg maar achteraf geen recht op had.



Toen ik dat vanmiddag las zag ik meteen het hele Griekse gebeuren langs flitsen. Natuurlijk, er is geld nodig. Ik heb zin om bezwaar te maken. 2011, kom op hee, dat is 4 jaar geleden. Als ik inlog met mijn Digid dan zie ik op ieder moment precies mijn inkomen staan. Waarom weten zij dan zogenaamd niet wat mijn inkomen was en krijg ik 4 jaar later zo'n brief.





Belasting......

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire