mercredi 18 février 2015

Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

Ik was al een tijdje op zoek naar een nieuwe bh van een goed merk om heerlijk mezlef te verwennen. Alleen heb je zoveel verschillende soorten als je op internet of in de winkels een kijkje neemt. Vandaar dat ik ook erg benieuwd ben waar en wat voor soort bh's jullie kopen. Ik zelf ga meestal naar de H&M, Haha, ik weet niet maar vind dat gewoon heerlijk zitten en om nou een lingeriezaak binnen te stappen durf ik ook niet echt. M'n oog is op het internet gevallen op een bh van LingaDore. Zijn jullie bekend met dit merk? Persoonlijk heb ik er zelf nog nooit van gehoord. Ik zou graag jullie mening willen horen wat jullie van de bh vinden en jullie aanraders. Zit zelf namelijk nogal erg over de prijs te twijfelen, maar hij is lovely.











Dames, vraagje. Wat zijn jullie ervaring met BH's kopen?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire