lundi 23 février 2015

[ENQUETE] Help! Afstudeerenquête over het shopping gedrag van vrouwen

Beste lezeressen,



Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerproject van de opleiding 'Design for Interaction' aan de Technische Universiteit in Delft. Als onderdeel van afstudeerproject, onderzoek ik het shoppinggedrag van vrouwen (25 jaar en ouder). Graag zou ik jullie willen vragen om een korte enquête hierover in te vullen. Het neemt ongeveer 5 tot 10 minuutjes in beslag. Uw resultaten zullen uiteraard anoniem worden verwerkt ten behoeve van mijn project.



De link naar het onderzoek: http://goo.gl/forms/yO7z3gZuHN



Ik dank u alvast hartelijk voor uw tijd en inzet.



Met vriendelijke groet,



Samira





[ENQUETE] Help! Afstudeerenquête over het shopping gedrag van vrouwen

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire