samedi 18 avril 2015

[ENQUETE] Onderzoek online consumentenelektronica

Hi allemaal,



Ik zal me even kort voorstellen. Ik ben Pascal en volg de opleiding Commerciële Economie op Avans Hogeschool te Den Bosch. Een onderdeel van mijn laatste jaar is het afstuderen, waar ik momenteel mee bezig ben.

Ik studeer af bij het bedrijf redcoon Benelux B.V. te Tilburg. Een verplicht onderdeel in de scriptie is het houden van een enquête (fieldresearch). Ik heb echter nog veel respondenten nodig!



Zouden jullie mij kunnen helpen met het invullen van een enquête? Ik heb 2 enquêtes, er hoeft er echter maar 1 ingevuld te worden. Zie hieronder:



Ben je klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:

http://ift.tt/1cG5wT1



Ben je nog geen klant bij redcoon.nl? Vul dan deze enquête in:

http://ift.tt/1zsb9sY



Het invullen van de enquête zal maximaal 10 minuten van jouw tijd in beslag nemen. Deelname aan deze enquête is volledig anoniem.



Alvast bedankt voor jouw deelname!





[ENQUETE] Onderzoek online consumentenelektronica

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire