mercredi 15 avril 2015

Onderzoek yogakleding

Hallo!





Ik ben Yvanka en zit momenteel in het laatste jaar van de opleiding Sport, Management & Ondernemen en ben bezig met afstuderen. Hiervoor wil ik een eigen onderneming opstarten en ben ik bezig met een marktonderzoek naar het gebruik van yogakleding en welke eisen hieraan worden gesteld. Om meer te weten te komen over wat jullie van het huidige kledingaanbod vinden, wat jullie belangrijk vinden aan deze kleding en wat jullie hiervan verwachten, heb ik een enquête samengesteld.





Jullie zouden mij ontzettend helpen als jullie deze enquête voor mij zouden willen invullen. Ook als je geen yoga beoefent, maar wel geïnteresseerd bent in yogakleding als bijvoorbeeld vrije tijds kleding etc. ben ik geïnteresseerd in jouw mening! De enquête duurt maar ongeveer 5 minuten. Ik zou het echt super vinden als jullie even de moeite willen nemen!





De link naar de enquête:

http://ift.tt/1IKkRPV



Alvast onwijs bedankt!





Hele vriendelijke groetjes,

Yvanka Smit





Onderzoek yogakleding

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire