dimanche 12 avril 2015

Schaam schaam, aandacht nodig

De naam van de topic is letterlijk... Ik schaam me rot, maar voel me heel vaak alleen. Ik heb veel geappt met een vriend van me en dat was super gezellig. Nu heeft hij het druk of what ever, maar reageert hij amper.



Ik voel me een beetje in de steek gelaten en mis de gesprekken enorm. Nu app ik hem een paar keer, zonder reactie. Hij zegt altijd "als ik het irritant vind dan zeg ik het wel" en dat heeft hij ook gedaan.



Toch blijf ik met de gedachte zitten dat hij het vervelend vind of iig denk: ooh dat is zij maar dus niet serieus. In real life is dat absoluut niet het geval, want dan is het gewoon gezellig enzo...



Ondanks deze enorme manier van invullen, wil ik graag van de gewoonte af. Het geeft mij een naar gevoel. Ik zeg vaak te snel dingen en maak me soms te veel druk om dingen. Ik weet dat het voornamelijk met aandacht te maken heeft en daarbij merk ik dat ik ergens jaloers ben als hij online is, maar niet even hoi komt zeggen ofzo.



Het klinkt heel triest, maar ik geloof dat ik het hier wel kwijt kan... Iemand tips?



Btw ff voor de duidelijkheid: hij is niet mijn vriendje, maar gewoon een goede vriend. Dus geen gekke gedachte jullie!





Schaam schaam, aandacht nodig

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire