dimanche 26 avril 2015

ligt het aan mij

Mijn zoon is een paar weken geleden vader geworden. Ik heb nogal moeite met mijn schoondochter. Het heeft vaak gebotst en nog steeds. Ik probeer er nu met mijn kleinkind het beste van te maken.
Ik kwam daar op bezoek met mijn partner. Hij was daar nog niet vaak geweest. We zouden niet lang blijven. Toen wij daar kwamen zag ik mijn schoondochter net weggaan. Ze kwam pas weer thuis 5 min voordat wij naar huis wilden gaan. Ik vond dit niet fijn en voelde me niet welkom daardoor. Ik vroeg haar of ze weg was gegaan omdat wij kwamen. Ze kwam met een slap verhaal dat ze niet lekker was en frisse neus wilde halen. Ik geloif er niets van.
een dag later kwam mijn zoon bij mij en ik heb gezegd dat ik klaar met haar was. Toch ben ik daar naar toe gegasn omdat mijn partner denkt dat zij een depressie heeft. Ik heb tegen haar gezegd dat ik het erg vond wat ze deed, het weggaan. Dat ik had verwacht dat ze sorry had gezegd tegen ons toen ze thuiskwam die dag en dat ik had verwacht dat ze met ons een praatje zou maken. Zij vond dat ze niets verkeerds had gedaan. Ik heb haar informatie gegeven over beter in je vel zitten. Wat moet ik hier nu mee?


ligt het aan mij

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire