vendredi 10 avril 2015

Help mij en mijn zus onze vader weer te zien na 5jaar.

Het begon allemaal 7/8 jaar geleden toen onze vader de mooie vriendelijke maggie ontmoette. Ze woonden 16.573,25 km van elkaar, maar dat hield de liefde niet tegen. Die tijd woonde ze in Melbourne Australië en onze vader in Nederland.

Na een tijd verhuisde ze naar Nederland om bij ons te wonen, ze trouwden, en dat ging prima. Totdat ze op een dag aangereden werd door een geldtruck, waarna haar rug ziekelijk veel pijn deed. Na mate de tijd verstreek kreeg ze meer en meer pijn, en onderging zelfs een aantal operaties, ook begon ze haar zoon heel veel te missen( hij bleef in Melbourne).

Ondertussen begon onze vader een ​​aantal problemen te krijgen met werk in Nederland, hij werd continue ontslagen. Op een dag besloten ze dat het het beste was om terug naar Melbourne te gaan, dit keer zou mijn vader haar vergezellen. Dit kwam als zeer vreselijk nieuws voor mij en mijn zus, we waren verdrietig maar het was voor het beste. We wilden hen gelukkig zien. We waren 19 en 23 op dat moment dus we waren in staat om voor ons zelf te zorgen.

De tijd verstreek en onze ouders vertrokken naar Melbourne. In het begin was het marteling, maar naarmate de tijd verstreek leerden we om onze facebook gesprekken te waarderen.

Nu is het 4 jaar later, en mijn zus heeft inmiddels een mooie baby. We sturen veel foto's heen en weer, maar we missen het echte contact. Naarmate de tijd ging de gezondheidstoestand van onze ouders bergafwaarts. Maggie's rug doet zo veel pijn dat ze niet langer dan 5-10 minuten per dag kan lopen zonder het gevoel van ondraaglijke pijn. Ze had zelfs meerdere operaties ondergaan die met veel pijn kwam.

Onlangs zijn we geïnformeerd dat haar pijn nooit volledig zal verdwijnen als gevolg van de zenuwen verstrengeling dat niet kan worden geopereerd zonder verlamming gevolgen. Onze vader John heeft ook te lijden met zware rugklachten , met name door langdurige zware arbeid in de bouw, maar dit was anders. Eindresultaat, hij moet ook een ​​operatie aan zijn rug en moest stoppen met werken.

Beiden zijn niet in staat om ons te bezoeken vanwege de zeer lange vliegtuig rit die nog meer pijn zal veroorzaken, en dan is er natuurlijk het geld probleem. Zijn grootste wens zou zijn om zijn kleinkind te zien en in zijn armen te houden. Mijn zus en ik hebben wat werk, maar net genoeg om de kosten van onze huizen te betalen en dan is er natuurlijk 'de crisis'.

Wij zijn in staat om een klein deel van het geld te sparen, maar niet genoeg op korte termijn. Daarom vragen wij u of u in staat om ons te helpen op welke manier mogelijk. Zelfs de kleinste donatie helpt.Of het delen van dit bericht (facebook, twitter?) We missen onze vader heel veel en we willen alles proberen om dit mogelijk te maken. We hebben zelfs tv-programma's zoals all you need is love benaderd, maar we hebben daar nooit meer iets van gehoord. Al halen we maar de helft van het geld, dan laat mijn zus gaan zonder mij, want ik weet hoe belangrijk dit is voor haar en mijn kleine nichtje, zelfs als u niet in staat bent om te doneren ben ik blij dat u de tijd nam om ons verhaal te lezen. Misschien kunt u voor ons bidden. doneren kan op : http://ift.tt/1HY9fVU

of op paypal: angelaah_91@hotmail.nl ( dan plaats ik het zelf op de website)



http://ift.tt/1HY9fVU





Help mij en mijn zus onze vader weer te zien na 5jaar.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire