samedi 4 avril 2015

Leuk meisje...

Sinds een week of 6 ken ik een meisje van Tinder en we hebben elke dag wel contact via whatsapp! Ze lijkt me erg leuk! en zij zegt soms ook wel dat ze mij heel lief, aardig en leuk lijkt te vinden! Ze is alleen nu op het moment echt mega druk met school/stage etc.. Daarom wil ze voorlopig nog even een maandje / 1,5 maand niet daten of wat gezelligs doen omdat ze niet nu al verliefd wil worden zegmaar... maar daten komt er sws wel!!



Nu is ze over een paar weekjes jarig en nu had ik het idee om een online cadeaubon voor haar te kopen van ca 20 euro ofzo om te laten merken dat ik haar echt heel leuk denk te vinden!



Wat denken jullie ervan? of evt ideeen welke online cadeaubonnen en meisje leuk vind? :D





Leuk meisje...

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire