samedi 9 mai 2015

[ENQUETE] Leuk onderzoek vrouwen in film!

Hi allemaal,

Ik zal me even voorstellen, 23, twee katten en druk bezig met Communicatie studeren. Daarnaast loop ik stage bij een ontwikkelingsorganisatie en zet ik me in voor de mensenrechten. Ik wil voor mijn master Gender studies gaan studeren en heb een passie voor schrijven. Nu ben ik bezig met afstuderen en schrijf ik mijn thesis over vrouwen in film. Dan nu mijn vraag voor jullie: willen jullie meedoen aan mijn onderzoek? Het gaat om een leuke (al zeg ik het zelf) vragenlijst van een kleine 10 minuutjes met een korte clip :biggrin:. Het zou mij echt enorm helpen! Ik zoek mensen tussen de 18 en 28 jaar oud die de film Erin Brockovich nog nooit hebben gezien.

Alvast super bedankt!

http://ift.tt/1KtwGXV


[ENQUETE] Leuk onderzoek vrouwen in film!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire