mardi 6 janvier 2015

Lichte baarmoeder verzakking

Ik ben vanmorgen naar de assistente van de huisarts geweest ivm bevolkiings-onderzoek baarmoederhalskanker voor een uitstrijkje.

Routine toch? Maar de assistente zag mijn baarmoeder niet direct, en brak de handeling af, dus het zweet brak me uit ( letterlijk).

De andere assistente kwam erbij en die deed de handeling opnieuw en zei me dat ze de baarmoeder zag op 5 uur.

Wat een lichte verzakking betekend.

Ik was een beetje gestresseerd van het hele gedoe dat ik na het hele gebeuren de bakker ingegaan ben om boterkoek stukken te kopen.

Thuis gekomen heb ik al die boterkoek bij een kop thee opgegeten.

Hebben jullie ook wel eens zoiets gedaan na een onderzoek of ingreep;) ( van mij was gewoon uit pure stress............





Lichte baarmoeder verzakking

1 commentaire:

  1. Laat niets u storen wanneer Dr.EDEDE er is om u te helpen contact met hem op te nemen voor het volgende >>>>>>>

    1. Breng je man terug
    2. Breng je vrouw terug
    3. Breng je vriend terug
    4. Breng je vriendin terug
    5. Win de loterij
    6. Kantoorpromotie
    7. Help haar zwanger te worden als ze de vrucht van de baarmoeder zoekt.
    8. Volledige genezing van elk type ziekte.
    9. Huwelijksverplichting
    10. Help u bij het winnen van een juridische suite (schuldig of onschuldig) en onder andere.
    Kortom, neem vandaag nog contact op met Dr. EDEDE voor eventuele problemen, want morgen is het misschien te laat ... Laat u niet storen als Doctor EDEDE er is om u te helpen. Neem vandaag nog contact met hem op via de zijne

    e-mail: Ededetemple@gmail.com
             OF
    WhatsApp: + 2 3 3 2 3 5 8 8 7 8 2 5

    RépondreSupprimer