dimanche 5 avril 2015

Vrijgezel......vakantie......










Hallo allemaal,



Ik ben Kimberley, 25 jaar.



Ik ben hier vandaag voor het eerst, omdat ik dus heel erg benieuwd ben of ik nou de enige (pas weer) vrijgezel ben met alleen maar vriendinnen die al een vriend hebben en zelfs al kindjes...Dus dat is al geen optie om meer mee op vakantie te gaan...Ik kom net uit een relatie en ben er voorlopig klaar mee,,,,om nu maar te hopen dat ik van de zomer weer een nieuwe vriend heb en daarmee op vakantie ga, no way dat doe ik niet...heb veels te veel aan anderen gedacht en nu ga ik aan mezelf denken...Maaaaar ik ga heeeeeel graag op vakantie, speciaal zonvakanties, nou is er de optie alleen gaan, dan wordt je zo raar aangekeken, en moet je maar hopen dat je daar leuke mensen ontmoet, single reizen heb ik ook nooit gedaan, dus heb geen idee!!!!!



Heeft iemand dezelfde ervaring en wat doe je ermeee?? :)



Ik hoor graag jullie ervaringen,



Fijne pasen :D







Vrijgezel......vakantie......

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire