dimanche 19 juillet 2015

[ENQUETE] Scriptie: Vrouwen en reclame

Hallo allemaal!

op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek (helemaal onafhankelijk en niet voor een bedrijf). Dit onderzoek gaat over wat JULLIE (vrouwen) vinden van reclame. Ben jij tussen de 30 en 49 jaar oud en wil jij jouw mening laten horen? Dan is dit je kans. :) Ik zal jullie uiteraard op de hoogte houden van de uitkomsten!

Dit is de link: https://qtrial2015az1.az1.qualtrics....8PBCqLSo5DlgsB

(Ik kan nu helaas weinig verklappen over het onderzoek zelf, omdat dat invloed zou hebben op de resultaten. Als jullie het interessant vinden zal ik achteraf een uitgebreide uitleg geven :) )

Alvast ontzettend bedankt!

Liefs,
Els


[ENQUETE] Scriptie: Vrouwen en reclame

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire