samedi 18 juillet 2015

Wie heeft er ervaring met werken als hulp in de huishouding bij thuiszorg?

Ik werk nu ongeveer 2 weken als hulp in de huishouding bij de thuiszorg wat ik op zich wel leuk werk vind want mensen vinden het vaak heel fijn dat je komt helpen. Hoor ook regelmatig dat ik goed en snel werk en heb tot nu toe allemaal leuke cliënten gehad en wordt soms echt verwend met koekjes, chocola en ook vaak leuke gesprekken. Maar ik heb ook al gemerkt dat er ook mindere kanten aan zitten zoals een hele strakke planning waardoor je soms maar moet hopen dat je op tijd bent bij de volgende client en even iets af maken bij de ander is er niet bij anders kom je zeker te laat. Heb helaas op het moment ook nog geen vaste cliënten dus kan ook niet met client afspreken dat ik iets de volgende keer af maak.

Ik vroeg mij af wat de ervaringen zijn van anderen die werken als hulp in de huishouding? Ik lees eigenlijk vooral verhalen van cliënten maar bijna geen medewerkers en ben eigenlijk wel benieuwd hoe dat bij anderen gaat.


Wie heeft er ervaring met werken als hulp in de huishouding bij thuiszorg?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire