lundi 27 juillet 2015

Mag ik mezelf even voorstellen...?

Ik ben Felize, een 'meisje' van ondertussen 31, wiens zorgvuldig uitgekiend leventje netjes op z'n kop kwam te staan sinds onze twee dochtertjes ( 5 en 3 jaar) ons kwamen vergezellen.
Deze twee schatjes, een fulltime job in de onderwijs/hulpverleningssector en een man die ik gedeeltelijk 'uitbesteedde' aan de bouw van ons nieuwe huis zorgde voor een - hoe zal ik het zeggen?- 'uitdagende' periode in mijn leventje.
Allerlei twijfels, frustraties en ideeën borrelen dan in mij op en pen ik neer.

Ik hoop dat jullie af en toe een stukje van mij willen lezen. Ik ben immers heel benieuwd naar jullie reacties en feedback
En in tussentijd...geniet ik alvast van jullie verhalen

Groetjes


Mag ik mezelf even voorstellen...?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire