lundi 27 juillet 2015

Hallux valgus??

Mijn dochter is nu 22 en heeft dit probleem. Ze is vorige week bij huisarts geweest en heeft een verwijzing voor chirurg gekregen. 3 Augustus heeft ze een afspraak en ga ik met haar mee. Zoals het er nu uitziet gaat ze geopereerd worden. Ze is pas 22 en kan nu nog nauwelijks normale schoenen aan. Ik dacht vroeger dat dit een "oude mensen probleem" was. Maar dat is het dus blijkbaar niet. Mijn moeder had dit en moeder van ex heeft dit. Het is erfelijk. Ik heb nergens last van maar bij mijn kind van 22 staat haar teen inmiddels helemaal overdwars en groeit de 2e teen er helemaal overheen. Ze kan nog net gympen dragen maar alle andere schoenen zijn uitgesloten.

Wat haar nu wacht is een operatie waarbij ze het bot gaan doorzagen, het in een rechte positie zetten, er schroeven en platen in zetten en het in het gips doen. Heeft iemand zoiets ondergaan of kent iemand die zoiets ondergaan heeft?


Hallux valgus??

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire