samedi 25 juillet 2015

wat vond jij als kind niet te eten?

en nu niet allemaal roepen: levertraan! want dat lust niemand.
En ook niet hier neerkalken: boerenkool!!!! vertel het hele verhaal. Hoe iedereen smakelijk boerenkool zat te eten en jij daar achter die vieze groen prak-met-kuiltje- zat..

Ik zal het goede voorbeeld geven
wij aten thuis af en toe SMAC, dat was vlees uit een blikje, ik zag het wel in de keuken staan, dat gebakken werd. Ik vond dat best heel lekker.
Tot ik er op een goed- of moet ik zeggen slechte - dag bij was, toen mijn moeder het blikje openmaakte. Om die lekkere SMAC zat een hele laag , bibberend wit spul!
Getver....zo viessssss.
Toen de plak SMAC op mijn bord lag, moest ik daar steeds aan denken, ik lustte het spul subiet niet meer. Maar "niet lusten' behoorde tot de weinige dingen die bij ons thuis niet mochten...


wat vond jij als kind niet te eten?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire