lundi 16 mars 2015

cadeau ideeën?

Ik hoop dat jullie misschien nog wat leuke ideeën voor mij hebben. Heb komende maand 2 kinder verjaardagen en heb echt geen idee wat ik kan geven.



Kind 1 is een meisje dat 6 jaar oud word, gek op prinsessen is maar ook zeer kieskeurig in wat ze leuk vind. Heb aan haar moeder gevraagd wat ze leuk vind maar die had geen idee. En een cadeau bon vind ik niet zo leuk om te geven.



Kind 2 en 3 dat is een tweeling die 4 jaar worden jongen en een meisje. Vinden veel dingen leuk maar hebben ook al veel dingen. Ook hier het zelfde antwoord moeder heeft geen idee. Bij hun heb ik in mijn achterhoofd een knikkerbaan maar weet niet of dat leuk is voor die leeftijd.



Hebben jullie misschien nog ideeën voor mij? Wil het liefst niet meer uitgeven dan 7.50 per kind.














cadeau ideeën?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire