jeudi 26 mars 2015

[ENQUETE] Smartphonegebruikers in de leeftijd 35-44 jaar!

Beste Vrouwenpower forumleden!



Momenteel ben ik bezig met het afronden van mijn HBO-studie Media en Entertainment Management. Ten behoeve van mijn afstudeerscriptie verricht ik onderzoek naar onder meer het gebruik van media van smartphonegebruikers in de leeftijd van 35-44 jaar. Tevens wordt in deze enquête een aantal vragen gesteld over een nieuwe alarmeer app. Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 10 minuten in beslag. De uitkomsten van deze enquête dragen bij aan het ontwikkelen van een marketingcommunicatiestrategie voor deze app.



WIN EEN JAMIE OLIVER KOEKENPAN T.W.V. €65,-!


De enquete kan worden ingevuld via onderstaande link. http://ift.tt/1GqDki6 Mijn dank is groot!



Groetjes,



Emma





[ENQUETE] Smartphonegebruikers in de leeftijd 35-44 jaar!

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire