dimanche 29 mars 2015

Mijn relatie is uit maar heb ik de goede keuze gemaakt?

hallo ik ben 21 jaar en had 1,5 jaar met mijn ex en woon er 1 jaar mee samen. heb hem ontmoet op een dating app en hij is 10 jaar ouder dan ik. het was lastig met deze ex om te gaan , hij heeft namelijk pdd-nos dat is een vorm van autisme en daarbij heeft hij adhd en een lichte verstandelijke beperking. het knaagde al een langere tijd , zeker een half jaar om er een punt achter te zetten. ten eerste de intimiteit was minder, hij gaf me wel kusjes en zei lieve dingen maar om knuffels moest ik zelf vragen en als ik dan met hem knuffelde dan door zijn adhd gaat hij dan allemaal druk aan me plukken en niet eens serieus intiem zijn. ook qua seksueel gebied wou hij bijna niks. en als we dan een keer intiem waren in dat gebied was hij alleen op zich zelf aan het concentreren om te genieten en dat is het. dan lig ik daar maar...



ook kan hij agressief worden als er bepaalde dingen in zijn hoofd spelen en te veel. dan slaat hij tegen deuren en moet ik hem beschermen zodat hij zichzelf niet pijn doet.

aan de andere kant kan hij zo verzorgend zijn en zo lief, hij heeft nog nooit zoveel van iemand gehouden en zulke lange relatie gehad. altijd maar 2 weken want dan maakte de vriendinnen het weer uit.



maar hij heeft wel 3 vervelende dingen gedaan, ik kwam er achter dat hij op datingsites met meisjes aan het praten is en allemaal zei dat hij single was. en toen confronteerde ik hem daarmee en hij ontkende, maar daarna niet meer. hij zei dat hij dat deed omdat zijn meeste relaties 2 weken duurde en hij het gewend was. toen vertrouwde ik hem al minder en keek af en toe op zijn mail en zag dat hij weer met die meisjes begon te praten. toen heeft hij alle profielen verwijderd op datingsites en richtte zich weer totaal op mij. nu pas geleden kwam ik erachter dat hij geld steelt bij mensen. dit vind ik echt verschrikkelijk bij oudere mensen op zijn vrijwilligersbaantje. hij werkt daar 3 dagen in de week , wat nog een punt is hij is altijd thuis, ik heb nooit veel rust.(hij sport welleens bij sportschool)veel vrienden heeft hij niet en die is hij dus ook kwijtgeraakt door het stelen van geld.

ik werk werk wel fulltime en als ik binnenkom dan is het huis weer een rotzooi omdat hij door zijn beperkingen geen overzicht heeft bijna. kan hij niks aandoen maar ik moet dan weer opruimen terwijl ik veel werk, ik wil best opruimen maar niet alles van hem.



daarbij komt nog wat, hij heeft een persoonsgebonden budget, en zijn ouders hebben daarmee gefraudeerd. en hij zit nu met een schuld van 10.000 .. dit vind ik zo erg. dit moet hij af betalen en hij moet rondkomen van 50 euro in de week. dit heeft een enorme klap gegeven.



en ik heb het dus gisteren uitgemaakt. en voel me zo schuldig, en het moeilijkste is ik houd ontiegelijk veel van hem maar ik zie ons geen toekomst hebben denk ik... als ik het meest werk en ik moet het huishouden zo goed als alleen doen en kinderen.. dat gaat niet goed ..of wel?



wat vinden jullie wat ik moet doen. ben zo verdrietig helpp?





Mijn relatie is uit maar heb ik de goede keuze gemaakt?

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire