samedi 28 mars 2015

[ENQUETE] Afstudeeronderzoek: imago onderzoek

Hallo,



Ik studeer Business, IT & Management aan de HAN te Arnhem en ben momenteel bezig met mijn afstudeerstage. Onderdeel van mijn stage is een imago onderzoek naar de organisatie waar ik mijn onderzoek doe. De organisatie bestaat uit verschillende bedrijven. De kans is groot dat je de bedrijven niet kent, maar dit is niet erg! De enquête begint met een algemeen deel, hierna kun je aangeven of je het bedrijf wel of niet kent. Je zult dus geen vragen krijgen die je niet kunt beantwoorden.



Het invullen duurt normaal ongeveer 5 minuten maar als je de bedrijven niet kent is duurt het minder lang. De gegevens worden anoniem verwerkt en zullen worden gebruikt om het imago vast te leggen.



Omdat de opdracht binnen een klein budget wordt uitgevoerd en ik ontzettend veel respondenten nodig heb is er helaas geen sprake van een vergoeding. Wel ben ik heel dankbaar!



http://goo.gl/forms/2NqAUgtrMt



Groetjes,

Evelien





[ENQUETE] Afstudeeronderzoek: imago onderzoek

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire