mercredi 18 mars 2015

woningbouw

Leuk een huis huren van een woningbouw verenging die niet echt soepel is ::nee::. Ik heb blokverwarming in huis en daar betaal je per maan een bedrag voor aan de woningbouw prima toen ik hier kwam wonen starten ze met het hoogste tarief maar dan wel met de toezegging als de eerste jaar berekening binnen is dat ze dan een passend maand bedrag gaan rekenen. Dus na de eerste jaar afrekening hing ik gelijk aan de telefoon ik kreeg aardig wat geld terug en wil dat maandbedrag om laag hebben. Maar nee dat kon niet want ik woonde er pas 8 maanden en ze kijken naar een heel jaar wat je heb verbruikt dus moest nog 12 maanden wachten.

Jaar later weer veel geld terug gekregen en gebeld maar dat kon ook weer niet want ze gingen overstappen van warme leverancier en dan behoud je standaard je oude maandbedrag. :furious3:

Inmiddels 4 jaar verder en nog steeds een te hoog maanbedrag, vanmorgen weer gebeld want er is nog niet uitbetaald over vorig jaar. Peildatum was 1 januari en nu roepen ze dat ze pas in mei gaan uitkeren.

Ze presteren het iedere keer om pas 6 maanden na de peildatum te gaan uitbetalen maar ik krijg geen rente over mij teveel betaalde geld dat houden ze lekker zelf blijkbaar.

Ondertussen betaal ik nog steeds te veel.

Heb nu weer een officiële klacht in gediend en overweeg nog verdere stappen als ze dit niet gaan oplossen voor mij.





woningbouw

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire