jeudi 12 mars 2015

ppunki...is ppunkii

hallo allemaal



ik ben er weer onder de naam ppunkii ..

ik kon er niet meer op komen en ik weet ook niet wat er mis is gegaan maar ik heb me opnieuw in geschreven..

kan iemand mijn oude account er af halen en dat ik dan onder de naam ppunkii verder ga ..



ik ben dus ppunkii en ik ben een vrouw van 40 met een vriend en een zoontje van 11 jaar

het gaat goed met mij met de nodige issue's maar dat heeft iedereen ...

ik snuffel wat rond en reageer wat bij de rest en voor de rest moet ik nog ff uitvogelen hoe ik het verder moet doen met tapatalk.

ik had ook een topic aan gemaakt maar die kan ik niet meer lezen.. maar goed..

een hele fijne avond en leuk dat ik er weer op ben xxx ppunkii

::bye::





ppunki...is ppunkii

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire