lundi 30 mars 2015

[ENQUETE] Aankoop- en mediagedrag vakantiegangers met de auto

Beste forumleden,



Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar ouders van gezinnen (bestaande uit minimaal 3 personen), die op vakantie gaan met de auto. Voor mijn onderzoek is het van belang wat het aankoopgedrag van deze doelgroep is ten aanzien van reistassen/koffers en daarnaast speelt mediagedrag ook een rol. Om dit te kunnen toetsen heb ik een enquête opgesteld, die maximaal 10 minuten van uw tijd kost. Onder alle respondenten zal één exclusieve reistassenset worden verloot, als dank voor het invullen van de enquête.



Jullie zouden mij erg helpen door onderstaande enquête in te vullen:

http://ift.tt/1F8ERHP



Alvast hartelijk bedankt!



Renate Berkelmans

Student Commerciële Economie

Avans Hogeschool 's-Hertogenbosch





[ENQUETE] Aankoop- en mediagedrag vakantiegangers met de auto

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire