vendredi 3 juillet 2015

[ENQUETE] Win een A'DAM-E.V.A. seizoen 2 dvd door het invullen van deze enquête

Beste lezer,

Momenteel ben ik bezig met het afronden van mijn studie aan de Hogeschool van Amsterdam. Ik ben aan het onderzoeken hoe de social media van de serie A'DAM-E.V.A. (Amsterdam en velen anderen) dat uitgezonden wordt op NPO3 kan worden verbeterd. Volgend jaar start namelijk het derde seizoen en dan is het wel belangrijk dat de social mediakanalen goed aansluiten op jullie wensen en behoeften. Wellicht kent u de serie, wellicht niet. Dat maakt in ieder geval niet uit voor het invullen van deze enquête. Het is namelijk de bedoeling om ook nieuwe leden te trekken voor de huidige social mediakanalen.

Inmiddels heb ik al 200 enquêtes, waar ik ontzettend blij mee ben, maar ik ben er nog niet. Ik moet nu nog 185 enquêtes en u kunt mij hierbij helpen door via de onderstaande link de enquête in te vullen. U zou mij hiermee in ieder geval ontzettend blij maken, want dat is voor mij een stukje dichterbij mijn diploma. Daarmee maakt u ook nog eens kans op een dvd van het tweede seizoen van de serie.

De link:
http://ift.tt/1LM5APQ

Alvast bedankt!

Vriendelijke groet,
Samira Rikhof (stagiaire bij de NTR)


[ENQUETE] Win een A'DAM-E.V.A. seizoen 2 dvd door het invullen van deze enquête

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire