mercredi 8 juillet 2015

Interessant voor mensen die mensen met een N.A.H. kennen.

Ik kwam een interessant artikel tegen op het WWW waarin heel duidelijk de problematiek uitgelegd word over de dagelijkse hindernissen die mensen met een Niet Aangeboren Hersenletsel (wat ik dus ook heb) moeten nemen. Ze lopen vaak tegen misverstanden en opvattingen op omdat het lang niet altijd aan de buitenkant zichtbaar is dat je een N.A.H. hebt. Heel veel punten zijn voor mij meteen herkenbaar.
Zoals sommigen van jullie wel weten heb ik eind 2004 op diverse plekken in mijn hersenen infarcten gehad vanwege een bacteriële infectie. Ik ben dus ook sinds die tijd een N.A.H.-patiënt, naast het feit dat ik door die infectie ook meteen hartpatiënt werd.

http://ift.tt/1KNijSl


Interessant voor mensen die mensen met een N.A.H. kennen.

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire