vendredi 6 mars 2015

rembrandt

Als er een schilder is, waar ik echt van hou,dan is het wel Rembrandt. Hij en ik go back a long way.....

Normaal ga ik niet naar die grote tentoonstellingen: die paar schilderijen van een schilder die ik dan kan zien, zijn me de drukte niet waard.

Voor Rembrandt maak ik een uitzondering. En ik vond het de moeite waard.

Wees wel gewaarschuwd: er zijn ook erg veel schetsen, en dat is niet , zeg maar mijn ding. maar de schilderijen maken alles goed! zo mooi...



nog een tip: bestel je kaartjes on-line, de rij is ongelooflijk...

en het is druk!!!



als je bent uitgekeken: de AlbertCuip markt, ligt er nog geen 10 minuten lopen vandaan, heerlijk om ook even te snuffelen en de koffie is daar veel betaalbaarder dan op het museum plein





rembrandt

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire