lundi 6 juillet 2015

al een week op bed, maar ik zou kern gezond zijn

Beste lezer

Sinds vorige week lig ik op bed. Ik was aan het werk, had behoorlijkwat pijn in mijn buik, misselijk, pijn in mijn rug en het zweet liep over mijn gehele lijf. Naar huis gegaan en huisarts gebeld. Hij dacht aan blindedarmontsteking. Na een snelle scan van een druppeltje bloed geen verhoogde ontstekingswaarde. Door verwezen naar de gynaecoloog. Zij heeft bloedonderzoek laten doen, urine laye onderzoeken en echo gemaakt en alles ziet er normaal uit. Pijnstillers mee en naar huis. Dit alles vond plaats op donderdag.*

Dinsdag werd de pijn erger. SEH. Weer verdenking van blindedarmontsteking. Bloed nog/weer goed. Wel blaasontsteking. Antibiotica mee en het moet binnen ander halve dag goed gaan.*

Een week later op de donderdag. Ik voel me nog steeds beroerd. Huisarts verwijst me door voor een echo van mijn buik. Deze heeft vandaag plaats gevonden. Mijn buik lijkt in alle opzichten normaal. Ik zou dus kerngezond zijn.*

Sinds vorige week neem ik 4x daags 2 paracetamol van 500mg en 4x daags 50 mg diclofenac. Ook slaap ik gemiddeld 16 uur op een dag om de Overige tijd op de bank te liggen /hangen.*

Herkent iemand dit? Heeft iemand suggesties?*
Alle hulp en of ideeën zijn welkom.


al een week op bed, maar ik zou kern gezond zijn

0 commentaires:

Enregistrer un commentaire